14 maja 2017. Czwartą noc z rzędu prowadzę Tajemnice Losu w Polsacie. W sobotę, 13 maja pełniłem ponadto dyżur w Ezoteryczna.TV emitowanej na kanale TVR. Niezły maraton, ale ja lubię się napracować. Wiem, że jestem głosem wołającego na puszczy, pomimo to, wciąż nawołuję do poznania siebie, do opamiętania w głupocie i zacietrzewieniu. Nie mam takiej mocy sprawczej, jak przywódcy partyjnych stad, ale nieustannie mówię o moich wizjach szczęśliwych ludzi, w szczęśliwym kraju. Może to wreszcie dotrze do zagubionych w politycznym kociokwiku, obywateli. Czy nadal chcecie żyć pod hasłem: chleba i igrzysk?
Za chwilę, bo o godz 17.20 ma nastąpić koniec świata wg fatimskich objawień; tak przynajmniej twierdzili administratorzy parafii watykańskiej, przerażeni, że mają coraz mniejszy posłuch u ludzi korzystających z rozumu.
Nie boicie się bardziej upadku naszego kraju? Parady nazioli, procesje "rycerzy chrystusa", miesiączki, powrót cenzury... słowem, zaściankowa parafiada,chocholi taniec... "Miałeś chamie złoty róg,(...) ostał ci się ino sznur..."

Popularne posty