Dziś katolicy świętują Boże Ciało, jak nic, ciało imigranta, który na pewno nie był katolikiem!!!
Procesje do czterech polowych ołtarzy, to nic innego jak tylko demonstracja chęci zagarnięcia i podporządkowania całego świata przez mafiozów watykańskich. Czas się temu sprzeciwić. Tzw Biblia czy Nowy Testament, to pisma wielokrotnie zmieniane, modyfikowane, redagowane, ustawiane w kanony w zależności od potrzeb aktualnych władz "duszpasterskich". Jeśli ktoś twierdzi, że wierzy w boga a nie wierzy w księży i w ten sposób objawia swój krytyczny stosunek do władz kościelnych, to taki ktoś jest w totalnej niewiedzy. Wierzysz w takiego boga, jakiego podano ci na tacy i nie zrobił tego nikt inny, jak ten w którego nie wierzysz. Dopóki nie poznałem od kuchni zasad obowiązujących w kk, też takie brednie powtarzałem wielokrotnie na przestrzeni wielu lat. Poznałem treść biblii na tyle dokładnie, że nie są mi potrzebni żadni jej interpretatorzy. Wyczytałem w niej setki niedorzeczności, których żaden z księży nie stara się nawet ich propagować. Podawane są do wierzenia tylko te fragmenty, które służą oszukańczym praktykom, jakoby niezbędnym do osiągnięcia wiecznej szczęśliwości. Dzisiaj podaję pierwszy z brzegu przykład manipulacji i grania na ludzkich uczuciach. Jezus Miłosierny z objawienia zakonnicy Faustyny Kowalskiej, ten sam, który stwierdza- "Nie myślcie, że przyniosłem pokój na ziemię. Przyniosłem wojnę!"
Powróćcie do dawnych słowiańskich bogów, a pokój zapanuje w waszych sercach. cdn

Popularne posty