Patrząc na aktualną sytuacje w kraju, aż chce się wykrzyczeć- pieprzcie się bałwany nierozumne!!!
Potop debilizmu, skurwysyństwa i skundlenia !!! Czy to społeczeństwo jest naprawdę zlepkiem idiotów???
Tęsknota za komuną was pożarła? Chcecie cenzury, kartek na żarcie, jełopów na urzędach, całowania klechów w zafajdane łapy?????? itd itp
Jeżeli tak, to nic tu po mnie. Robiłem co mogłem, przestrzegałem, nawoływałem, uczulałem... nic z tego!
Mieliście to głęboko pod krzyżem, więc go teraz noście przez lata. Krzyża wam się kurwa chce. Jarzma na plecach i permanentnie schylonej głowy przed skarlałymi parchami. którzy wciskają wam ciemnotę o sprawiedliwym prawie. Przypominam wam historię Troi i uznawanej za wariatkę Kassandry... kto może niechaj czyta. Jeżeli jakieś słowo ostrzeżenia dotrze do przynajmniej jednej osoby, będę kontent.
Wiedzcie wszakże, że jeżeli ludzie sprzeciwu nie wyjdą gremialnie w lipcu na ulice, czeka nas i pokolenia zstępne, totalny upadek i zacofanie. Bawcie się dalej w ślepotę i nicnierozumienie. Oczekujcie na datki, dostaniecie podatki a popierdolenizm tumiwisizmu, na pewno wkrótce doprowadzi was do wyzwolenia w prawdzie. Niech żyje pISISm ! Niech żyją rydzykowne "reformy"!

Popularne posty