Po dzisiejszych wystąpieniach telewizyjnych, marszałka Senatu, pana Karczewskiego i ministra Sellina, nie mam wątpliwości, że żyję w teoretycznym Państwie. To co wygadują przedstawiciele wybrani przez tzw "suwerena", przechodzi wszelkie pojęcie. Organizacje a nie Rząd Polski, przejęły organizację obchodów 100 lecia odzyskania niepodległości po 123 latach rozbiorów!!! Wy, mali ludzieńkowie, nie macie pojęcia czym jest organizm zwany Państwem. Podajcie się gremialnie do dymisji i nie przynoście wstydu mojemu i następnym pokoleniom. Cały świat ma za waszym pośrednictwem powód do kpin i lekceważenia tego, co z takim trudem w zaledwie dwadzieścia lat zostało zbudowane. Wstydzę się takich przedstawicieli mojego kraju. USA budują demokrację ponad 300 lat. My 25 lat. Wy w ciągu trzech lat tzw rządzenia, zniszczyliście nasz wizerunek i nadal, na kłamstwach, pomówieniach i spiskowych teoriach, patrząc prosto w oczy, kpicie z 40 milionów obywateli. Odejdźcie w niebyt zwolennicy obłudy, zakłamania i publicznego rozdrapywania Narodowego, zaledwie 25 letniego dorobku. Wstydzę się za was. Brzydzą mnie wasze decyzje, wpychające Nas, w obrzydliwy, nacjonalistyczny skansen. Pracowałem w skansenie i wiem, że tylko postęp, daje Nam szanse na dumę i sukces. Odejdźcie i nie liczcie na lektyki i pomniki. Zwykła miotła wystarczy, żeby po was posprzątać, chociaż potrwa to kilka lat. Nie będzie dla was miejsca chwały w polskiej historii. Oby druga tura wyborów samorządowych sprawiła, że przepadną wasi przedstawiciele a wybory parlamentarne, usuną was raz na zawsze z życia publicznego.
,. dozm,

Popularne posty